2011. január 20., csütörtök

Repülés


Soha nem foglaltam még magamnak repülőjegyet, és azt hittem komoly összeg lesz. De már most, az indulás előtt sokat tanultam. Először is, tényleg érdemes időben foglalni repcsi jegyet.  30.000 helyet,(ha héten belülire foglalok) 8000ft volt, és ha még később mennék, akár 3-4000ig is lemehet. Sok ismerősömmel került szóba repülés (persze, annyi eszem van, hogy csak a jegy megvétele után) és meséltek érdekeseket, de amivel én utazok, az hál’ Istennek, mindenkinél jó pontokat kapott.
A jegyfoglalás se volt egy túlzott, elmét s testet igénybevevő folyamat. Nem vicc, de négy klikk (ja meg Google által mentett adatok, rögtön beíródtak).
http://wizzair.com/
Persze, nekem még lesz csomagom, meg kértem egy tranzitot LONDONba(utólag én se értem minek), de a lényeg, így is töredéke a repcsi annak, amit gondoltam. De hát, ilyen az élet. Napról – napra változik s fejlődik az ember. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése