2014. július 13., vasárnap

2014Nyara

Szervusz Kedves Olvasó!

Immáron, az év második felét tapossuk. Nos, ez az év is igen érdekes, sokrétű és fárasztó volt eddig, de az az érzésem, hogy a második fele se lesz leányálom.  Ennek ellenére a sok állandóság mellett, sok változás is végbe ment.
 2014.06.21.-én végre megvettem életem első autóját, amely egy 2002es Mitsubishi Colt. Neve.: Manu


A Mitsubishi nekem érzelmi értékek terén fontos márka, így ez az autó (amely igen jó vétel volt amúgy) rengeteget jelent.
S idén végre, elmegyek hosszú idő után nyaralni is végre. 2003ban Tunéziában, a  Hotel Marhaba Beach -ben, amely egy örök emlék,  voltam utoljára nyaralni.
 De idén végre megyek 10 napra.

A cél tehát Petrčane, Horvátország. Zadartól mintegy 20km-re. :) Aminek nagyon örülök, hogy a szállás közvetlen tengerparti, és szép.

                                                               Apartman


Tehát, idén végre egy kis nyaralás, pihenés és barnulás. Remélem sikerül a fejemet teljesen kiüríteni, megszabadulni a "rossz" gondolatoktól, és egy kicsit átmenni Zen-be, és az év második felét (maradék 4 hónap) pozitívabban kezdeni. Amit nagyon szeretnék:
  • Leszokni a cigiről
  • Rendszeresen edzésre járni (Karate )
  • Egészségesebben étkezni
  • Többet szórakozni, s élvezni az életet
  • Jobban odafigyelni a kiadásokra
  • Többet használni a fényképezőgépemet, s jobban megtanulni kezelni (Nikon D3100 )
  • Kutyakiállításokra járni s nyerni (MKE )
Mátaivizsla
Kincs a nyolc hónapos kisvizsla 

Amúgy is az a tervem, hogy szeptemberben energetikusabban nekiállni az életem tovább szervezésének, s decemberben egy évértékelést tartani, és aszerint folytatni a dolgokat. DÖNTENI. 

Nos, Horvátországban eddig 2x voltam életem során. Egyszer kiskoromban szüleimmel, tavaly szeptemberben meg pár napot (hosszú hétvégét).
Amikor itthonról elindultunk, csúnya felhős s hideg idő köszöntött minket. Mit ne mondjak, remek érzés volt, hogy hosszú idő után, végre tengerpart közelébe kerülök, s van vagy 16°C. De Isten rám mosolygott, s lenn már 23-27°C között volt a hőmérséklet, sajnos a tenger hideg volt (18°C kb.) de ez nem nagyon zavartatott, s minden nap úsztam egy kicsit benne.
Ugyan tavaly csak 3 napot voltam lenn, de az is annyira kikapcsolt s feltöltött, hogy csak na, akkor az idei 10 nap csodákat tehet. :)
Igaz tavaly hotelban laktam (Hotel Istra - Opatija (Abázzia) ) és a legfelső szinten lévő szobámból remek volt a kilátás (instagram videó a szobáról s kilátásról ) sőt csodás. 

Ja, és dohányzó szoba, tehát akkor épp erre volt szükségem. Félpanzióval volt a szoba, s a reggeli és a vacsora is olyan szuper volt, hogy tényleg ajánlom  a kedves olvasó figyelmébe ezt a hotelt. Nem luxus, de kényelmes, tiszta és a kaja remek. Opatija és a környék meg valami meseszerűen csodálatos.

Nos, de idén a dalmát tengerpart a cél, így egy picit (nagyon????) más világ vár reám. :)

Nos, ami biztos, hogy rengeteg könyvet lecipelek magammal epub formátumban. Végre egy csomó Shadowrun regény megjelent ebben a formátumban, így táblagépen hurcibálni és olvasni egy élmény. Persze, más regényeket is viszek. Na, de azért nem csak olvasni megyek le, de a kikapcsolódás és agy rebootolás egyik legjobb segédkelléke. :P

Nos, azt hiszem mára zárom is soraim, este meg Football VB. Hajrá Németek, s remélem a legmagasabb odsszal rendelkező fogadásokat mind eltalálom. :P

Üdv.: Bart




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése